Yüreğir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı ‘Beyaz Masa’ birimi vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor.
Belediye, son iki yılda ‘Beyaz Masa’ya yazılı dilekçe, telefon, internet ve doğrudan yapılan 48 bin 280 istek ve öneriyi çözüme kavuşturdu. Sokak temizliği ve sokak hayvanları ile ilgili şikayetler aynı gün çözüme kavuşturulurken diğer talepler ilgili müdürlüklere yönlendiriliyor. Ayrıca belediye girişinde yer alan Halkla İlişkiler Karşılama Bankosundaki görevli halkla İlişkiler uzmanları hem vatandaşı doğru yönlendirmeye hem de bilgilendirmeye yardımcı oluyor.
Göreve geldikleri günden itibaren halka iç içe, şeffaf, ulaşılabilir belediye olmanın sözünü verdiklerini belirten Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, “Beyaz Masa hizmetimizden 48 bin vatandaşımız bize ulaştı ve sorunlarını ilettiler. Bu sorunlar ilgili birimlerimize ivedilikle ulaştırıldı ve gereken ilgi ve alaka gösterildi. Biz Yüreğir’de ‘İnsanı yaşat ki devlet yaşasın’ düşüncesinden hareketle hemşehrilerimize hizmet ulaştırıyoruz” dedi.