
Sosyal medya belediyelerin hizmetlerini topluma anlatma konusunda en önemli araçlardan biri haline geldi.
Sosyal medyayı doğru kullanabilen aynı zamanda kazanan oluyor.
Adana Büyükşehir Belediyesi’nin nispeten bu alanı daha iyi kullandığını söylemek mümkün.
İlçe belediyelerinde de öncülüğü Seyhan ve Yüreğir belediyeleri yapıyor. Çukurova’da ise bir performans düşüklüğü gözleniyor.
İki ilçe belediyesinin gerek sosyal medya paylaşımları, gerekse hizmetler konusunda bir rekabet içinde olduklarını söylemek mümkün.
Akif Kemal Akay’ın Seyhan Belediyesi, partililerinin neden olduğu algının aksine yapılmayanları yapan, popülizmden uzak, toplum yararını gözeten hizmetleri yaşama geçiren bir yönetim anlayışı izliyor.
Fatih Kocaispir’in Yüreğir Belediyesi de hizmetleriyle takdir gören bir görüntü sergiliyor. Zeydan Karalar’ın Seyhan Belediye Başkanlığı dönemini anımsatan Kocaispir, önümüzdeki yerel seçimlerde AK Parti’nin Büyükşehir Belediye Başkan adayı olacağını söylemek mümkün.
Amerika’yı yeniden keşfetmenin anlamsızlığının bilincinde olan Kocaispir, geçmişten ders almayı bilen, geçmişte yapılanları günün koşullarına uyarlamayı bilen bir profile sahip.
Karalar’ın Seyhan’da talep olan her yere ikiletmeden hizmet sunma anlayışını alan Kocaispir, hizmet konusunda da Akif Kemal Akay iyi takip ettiğini söyleyebiliriz.
İki belediyenin ve başkanın sosyal medya hesaplarındaki hizmetleri karşılaştıran herkes bu sonuca çok rahat ulaşabilir.
Anlatmak istediğimiz belediyeler arasındaki var olan tatlı rekabetin ve etkileşimin olumlu yanına dikkati çekmek.
Hizmet için rekabet gerekli, etkileşim önemlidir.
Akay da Kocaispir de bu kent için önemli değerlerdir.